Heb je een vraag?

Klantenservice

Vul het onderstaande fornulier in en ontvang binnen 1-2 werkdagen een antwoord

Telefonisch bereikbaar van:
Maandag - Vrijdag: 10:00 - 15:00
+31 (0) 850607536

Veelgestelde vragen

Ben je benieuwd wanneer jouw bestelling wordt bezorgd of wil je meer weten over de verzorging van je product? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons weten, wij helpen je graag!

Wist je trouwens dat we ook een speciale verzorgingspagina hebben? Onze plantendokter voorziet jou graag van tips en advies!

Bestellen

Heb je een bestelling via onze webshop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt? Reageer dan zodra je de orderbevestiging ontvangt via de e-mail door deze e-mail te beantwoorden en je gewenste wijziging door te geven. Als het pakketje nog niet verstuurd is, voeren we deze wijziging of annulering natuurlijk graag uit.

Heb je een bestelling via onze webshop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt? Reageer dan zodra je de orderbevestiging ontvangt via de e-mail door deze e-mail te beantwoorden en je gewenste wijziging door te geven. Als het pakketje nog niet verstuurd is, voeren we deze wijziging of annulering natuurlijk graag uit.

Jazeker, Growing Concepts verzendt door heel Europa. Hier vindt je een overzicht van de landen waar wij naartoe verzenden met bijhorende verzendkosten.

Zodra je bestelling wordt verstuurd ontvang je automatisch een email met een Track & Trace-code. Deze code verschaft inzicht in de leverstatus van je bestelling. Niets ontvangen? Check dan of het bericht bij je spam terecht is gekomen.

Ja, bij alle prijzen zit de BTW inbegrepen. Bestel je zakelijk en wil je de BTW aftrekken? Vermeld tijdens het uitchecken je BTW-nummer in het daarvoor bestemde veld, dan wordt het BTW-bedrag vóór het afrekenen berekend en op de factuur vermeld.

Betalen

Wil je weten op welke manier jij kunt betalen? Hieronder vind je de vragen die veel gesteld worden door onze klanten met betrekking tot betalen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons gerust, wij helpen je graag! 

Je kunt bij ons veilig betalen via de volgende betaalmethodes: creditcard (Visa en Mastercard), PayPal, iDeal, Klarna, Mister Cash (alleen Belgische klanten), Sofort Banking (alleen Duitse klanten) en de Growing Concepts cadeaubon.

Ja, je kunt jouw bestelling achteraf betalen met Klarna

Levertijd & bezorgen 

Wij doen ons best je bestelling binnen één tot twee werkdagen bij je te bezorgen.

Ja, dat kan. Zodra wij jouw bestelling aan onze verzender hebben gegeven, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je de levering van jouw pakket volgen. Ons streven is je bestelling dezelfde werkdag te verzenden, dit lukt helaas niet altijd. De levertijd binnen Nederland is meestal één werkdag. Hier vind je de geschatte levertijden voor Europa.

Ja, je kunt een ander verzendadres invullen dan je factuuradres. Je kunt je bestelling bijvoorbeeld op je werk of bij iemand anders laten bezorgen, in het geval het om een cadeau gaat.

Retourneren

Planten zijn levende producten en mogen daarom niet geretourneerd of geruild worden. Klopt de bestelling niet of is er iets mis? Dan doen wij ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Indien er iets mis is met je product, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen je een retourlink sturen zodat je het pakket kosteloos aan ons kunt retourneren.

Zodra een artikel in goede staat door ons retour is ontvangen zal het betaalde bedrag aan je worden terugbetaald. Wij werken samen met externe betaalbedrijven. Terugbetaling geschiedt meestal binnen één tot veertien dagen op de rekening waarmee jij je bestelling betaalde.

Contactformulier

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.